שלב א’: הגשת תכנית לצרכי רישום (תצ”ר) לבדיקה ראשונית
מסמכים נדרשים
- תצ”ר חתום ע”י הבעלים/בעלי הזיקה לקרקע, צירוף קובץ DWG , DWF ו-PDF של התצ”ר המבוקש שהוכן ע”י מודד מוסמך החתום על גביו.
- נסחי טאבו בהתאם למקרקעין המבוקש עדכניים לחצי השנה האחרונה.
- במידה והמבקש איננו מופיע בנסח הטאבו, יש להציג אישור בעל עניין בקרקע, בכפוף לאישור זיקה לקרקע.
- במידה ומדובר בקרקע של רשות מקרקעי ישראל/רשות הפיתוח/קרן קיימת לישראל/מדינת ישראל : חתימות חוכרים יהיו עפ”י הסכמי חכירה, ויכללו: שמות, ת.ז ופרטי התקשרות עם הרשומים בחכירה/הסכם. או איש קשר מטעמם (מגיש/מודד).
- חתימות בעלים יהיו עפ”י נסחי טאבו, שמות, מס’ ת.ז ופרטי התקשרות למשלוח החלטה. או איש קשר מטעמם (מגיש/מודד).
את הנ”ל יש לשלוח לועדה המקומית למייל [email protected]
שלב ב’: הליך האישור
- בדיקת התצ”ר שהוגש ע”י הצוות המקצועי / התכנוני והעברת הערות טכניות לתיקונים. (במידה ונדרש)
- לאחר סיום בדיקה –יועבר מייל למגיש/מודד עם התצ”ר המאושר לדיון.
- העברת עותק צבעוני חתום ידני + מקוון ע”י הבעלים/חוכרים לצורך הכנסה לדיון.
- דיון בוועדה המקומית.
- הודעה למבקש על החלטת הוועדה.
- מסירת עותקים חתומים ע”י יו”ר הועדה להמשך טיפולכם מול המודד המחוזי ובלשכת רישום המקרקעין.
תוקף תצ”ר חתום הוא 3 שנים לפי תקנות המדידה.
לתשומת לבכם
כל תצ”ר מחויב ברישום ע”פ סעיף 125 לחוק התו”ב.
ככל והתצ”ר מכיל שטחים ציבוריים – יש לפנות למחלקת נכסי העירייה לקבלת הנחיות לעניין רישום שטחים ציבוריים.
לאחר סיום הליך הרישום בלשכת המקרקעין ימציא המבקש עותק “מפת תמורה” לוועדה לתכנון ובנייה ונסחי טאבו עדכניים.