שלב א': הגשת תכנית לצרכי רישום (תצ"ר) לבדיקה ראשונית
מסמכים נדרשים
- תצ"ר כקובץ DWG , DWF ו-PDF שהוכנה ע"י מודד מוסמך החתום על גביו.
- נסחי טאבו בהתאם למקרקעין המבוקש עדכניים לחצי השנה האחרונה.
- במידה והמבקש איננו מופיע בנסח הטאבו, יש להציג אישור בעל עניין בקרקע, בכפוף לאישור זיקה לקרקע.
את הנ"ל יש לשלוח לועדה המקומית למייל [email protected]
שלב ב': הליך האישור
- בדיקת התצ"ר שהוגשה ע"י הצוות המקצועי / התכנוני והעברת הערות טכניות לתיקונים. (במידה ונדרש)
- לאחר סיום בדיקה –יועבר מייל למגיש/מודד עם התצ"ר המאושר לדיון.
- לצורך שיבוץ לדיון – יש להעביר עותק מודפס צבעוני חתום ידני ע"י הבעלים/חוכרים + pdf סרוק של העותק החתום.
- במידה ומדובר בקרקע של רשות מקרקעי ישראל / רשות הפיתוח / קרן קיימת לישראל / מדינת ישראל: חתימות חוכרים יהיו עפ"י הסכמי חכירה, ויכללו: שמות ת.ז ופרטי התקשרות עם הרשומים בחכירה/הסכם. או איש קשר מטעמם (מגיש / מודד).
- חתימות בעלים יהיו עפ"י נסחי טאבו, שמות, מס' ת.ז ופרטי התקשרות למשלוח החלטה. או איש קשר מטעמם (מגיש/מודד).
- דיון בוועדה המקומית.
- הודעה למבקש על החלטת הוועדה.
- במקרה שהקרקע בבעלות המדינה יש לגשת עם התצ"ר והחלטת הועדה לרמ"י לקבלת חתימתם. יש להעביר לוועדה את המסמך החתום פיזית / דיגיטאלית.
- מסירת עותק חתום ע"י יו"ר הועדה להמשך טיפולכם מול המודד המחוזי ובלשכת רישום המקרקעין. תוקף תצ"ר חתום הוא 3 שנים לפי תקנות המדידה.
לתשומת לבכם
כל תצ"ר מחויבת ברישום ע"פ סעיף 125 לחוק התו"ב.
ככל והתצ"ר מכילה שטחים ציבוריים – יש לפנות למחלקת נכסי העירייה לקבלת הנחיות לעניין רישום שטחים ציבוריים.
לאחר סיום הליך הרישום בלשכת המקרקעין ימציא המבקש עותק "מפת תמורה" לוועדה לתכנון ובנייה ונסחי טאבו עדכניים.