נוהל טיפול בתכנית לצרכי רישום

שלב א’: הגשת תכנית לצרכי רישום (תצ”ר) לבדיקה ראשונית

מסמכים נדרשים

  1. תצ”ר כקובץ DWG , DWF ו-PDF שהוכנה ע”י מודד מוסמך החתום על גביו.
  2. נסחי טאבו בהתאם למקרקעין המבוקש עדכניים לחצי השנה האחרונה.
  3. במידה והמבקש איננו מופיע בנסח הטאבו, יש להציג אישור בעל עניין בקרקע, בכפוף לאישור זיקה לקרקע.

 את הנ”ל יש לשלוח לועדה המקומית למייל [email protected]

שלב ב’: הליך האישור

  1. בדיקת התצ”ר שהוגשה ע”י הצוות המקצועי / התכנוני והעברת הערות טכניות לתיקונים. (במידה ונדרש)
  2. לאחר סיום בדיקה –יועבר מייל למגיש/מודד עם התצ”ר המאושר לדיון.
  3. לצורך שיבוץ לדיון – יש להעביר עותק מודפס צבעוני חתום ידני ע”י הבעלים/חוכרים + pdf סרוק של העותק החתום.
  4.  במידה ומדובר בקרקע של רשות מקרקעי ישראל / רשות הפיתוח / קרן קיימת לישראל / מדינת ישראל: חתימות חוכרים יהיו עפ”י הסכמי חכירה, ויכללו: שמות ת.ז ופרטי התקשרות עם הרשומים בחכירה/הסכם. או איש קשר מטעמם (מגיש / מודד).
  5. חתימות בעלים יהיו עפ”י נסחי טאבו, שמות, מס’ ת.ז ופרטי התקשרות למשלוח החלטה. או איש קשר מטעמם (מגיש/מודד).
  6. דיון בוועדה המקומית.
  7. הודעה למבקש על החלטת הוועדה.
  8. במקרה שהקרקע בבעלות המדינה יש לגשת עם התצ”ר והחלטת הועדה לרמ”י לקבלת חתימתם. יש להעביר לוועדה את המסמך החתום פיזית / דיגיטאלית. 
  9. מסירת עותק חתום ע”י יו”ר הועדה להמשך טיפולכם מול המודד המחוזי ובלשכת רישום המקרקעין.                                     תוקף תצ”ר חתום הוא 3 שנים לפי תקנות המדידה.

לתשומת לבכם

כל תצ”ר מחויבת ברישום ע”פ סעיף 125 לחוק התו”ב.

ככל והתצ”ר מכילה שטחים ציבוריים – יש לפנות למחלקת נכסי העירייה לקבלת הנחיות לעניין רישום שטחים ציבוריים.
לאחר סיום הליך הרישום בלשכת המקרקעין ימציא המבקש עותק “מפת תמורה” לוועדה לתכנון ובנייה ונסחי טאבו עדכניים.